Arhive zilnice: 19 iulie 2013

Interviu cu Andrei Mihăilescu: succesul ține de atitudine, nu de vârstă

Standard

Andrei MihailescuReporter: Ai 27 de ani de ani și, din afară, pare că ai cunoscut deja succesul. Ești manager în restaurație și organizare de evenimente și președintele unei organizații de tineret. Cum ai defini tu succesul?

Andrei Mihăilescu: Încă 26, aș putea spune. Succesul reprezintă pentru mine o stare de bine, de împlinire pe plan profesional sau personal, de autodepășire. Succesul are înțelesuri diferite pentru fiecare persoană, în funcție de atitudinea, de așteptările și de dorințele proprii. Îl putem regăsi atât în lucruri mici, cât și în aspecte majore ale vieții. Aș putea defini succesul și ca un mix de muncă, șansă și motivație – în combinații variabile – și cred că are ca rezultate finale satisfacția proprie, precum și recunoașterea din partea celor din jur. Pentru a avea success nu trebuie să faci lucrurile bine sau foarte bine, ci excelent sau excepțional!

R: Ne poți descrie pe scurt, în ce constă job-ului tău și care sunt cele mai mari provocări în domeniul în care activezi?

A.M: Cred că menirea jobului meu este de a-i face pe oameni fericiți. Și spun asta pentru că, deși din exterior un restaurant/salon de evenimente poate fi văzut doar ca o sursă de alimentație (eventual socializare), încerc să le ofer clienților o experiență, o emoție de neuitat. Dacă mă refer la evenimentele private, în special nunți, responsabilitatea pe care mi-o asum este una foarte mare. Vorbim de unul dintre cele mai importante momente ale vieții – nunta unei persoane – iar rolul meu este să le ofer ”perfecţiunea” acestei seri. Plecăm de multe ori de la îndoieli (”Dacă n-o să fie bine?”, ”Dacă se întâmplă ceva?”), pe care trebuie să le anulez și, evident, să clădesc încrederea clienților. Urmează apoi depășirea așteptărilor, pe care o pot oferi prin pregătiri și planificări atente și o mare grijă față de detalii. Marea provocare cu care mă confrunt constă în faptul că serviciile pe care le oferim nu ne oferă decât două alternative: clienți nemulțumiți sau clienți extrem de fericiți. Nu există cale de mijloc, iar distanța dintre cele două categorii este minusculă. Așadar, e ca și cum am merge pe un teren minat. În cazul în care nu ne-am pregătit suficient, nu am studiat cu atenție planul sau nu suntem mereu conectați la ceea ce se întâmplă în jurul nostru, eșecul poate apărea foarte ușor. Însă motivația zâmbetelor de pe fața clienților, a strângerilor în brațe de după eveniment, a mărturisirilor cum că a fost ”perfect” și a recomandărilor mai departe, îmi oferă energia și forța de a fi mereu la înălțime pentru clienții-partenerii mei. Citește restul acestei intrări